AKINSOFT WOLVOX CRM

AKINSOFT CRM ÇÖZÜMLERİ

CRM Çözümleri (Müşteri İlişkileri Yönetimi), müşteri memnuniyeti veya yeni müşteri araştırması ve müşteri takibi, yoğun talep gören ürünlerin üretimine ağırlık vermeye imkân sağlamaktadır. CRM programımız ile işleriniz çok daha sistemli ilerlesin.

Bölgesel talebe göre dağıtım planlamasını gerçekleştirerek satışı düşük ürün ve hizmetlere özel çalışma yapılmasına da imkân sağlar

AKınsoft Wolvox CRM
Akınsoft Wolvox CRM

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi)

CRM Çözümleri (Müşteri İlişkileri Yönetimi), saha satış operasyonlarını takip etmek, kampanyaları ve müşteri görüşmelerini planlayıp memnuniyet ölçümlerini yapmak, randevu, görüşme, teklif, satış ve buna bağlı satış sonrası diğer iş süreçlerini takip etmek isteyen küçük ve büyük tüm işletmelerin kullanabileceği programımızdır.

PROGRAM ÖZELLİKLERİ

AKTİVİTE TAKİBİ

Müşterilerinize çeşitli aktivite kayıtları kaydederek ajanda panelinde listeleyebilir, alarmlar kurarak hatırlatıcı ile hiç bir aktivitenizi kaçırmadan takip yapabilirsiniz.

KAMPANYA YÖNETİMİ

Kampanya tanımları oluşturarak kampanya planlamalarını ve sonuçlarını tutar bazında karşılaştırabilir, proje ve satış takip kayıtlarını oluşturarak kampanyalarla ilişkilendirebilirsiniz.

PROJE VE SATIŞ

Proje ve satış tanımları oluşturarak tahmini satış tutarlarınız ile reel satış tutarlarınızı karşılaştırabilir, kampanya tanımlarınız ile ilişkilendirebilirsiniz.

Kullanım Alanları

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) e önem veren tüm işletmeler için.

Öne Çıkan Özellikler

  • Müşteri listesi oluşturarak liste bazında toplu işlem yapabilir,
  • Kampanya tanımları oluşturarak kampanya planlamalarını ve sonuçlarını tutar bazında karşılaştırabilir,
  • Proje ve satış takip kayıtlarını oluşturarak kampanyalarla ilişkilendirebilir,
  • Caller ID desteği ile arayan müşterilerinize hızlı bir şekilde aktivite kaydı açabilir,
  • Anket kayıtları oluşturabilir, anket girişleri yapabilir ve anket raporları alabilir,
  • Aktivite tipi, destek tipi, bildirim şekli, destek durumu, destek önceliği ve sektör tanımları oluşturabilir,
  • Organizer özelliği sayesinde tüm toplantı, randevu, yapılacak iş ve benzeri aktivitelerinizi kayıt edebilir,
  • Ajandanızı görüntüleyebilir ve hangi gün ve saatlerde dolu olduğunuzu tek ekran üzerinden izleyebilir,
  • Uyarı sistemi sayesinde aktivitelerinizi belirttiğiniz saat öncesinde sesli ve görüntülü uyarı vermesini sağlayabilir,
  • Müşterilerinize verdiğiniz teknik destekleri kayıt altında tutabilirsiniz

ÜCRETSİZ TANITIM

Detaylı bilgi ve demo kullanımı için yandaki formu doldurun dijital dönüşüm uzmanlarımız sizinle iletişime geçsin.